Inspektor nadzoru robót branży budowlanej w Pionie Technicznym
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Inspektor nadzoru robót branży budowlanej w Pionie Technicznym
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)
1. Wymagania niezbędne
- Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych w ustawie z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530),
- rodzaj i poziom wykształcenia: średnie lub wyższe budowlane,
- staż pracy: co najmniej 4 lat przy wykształceniu wyższym, 6 lat przy wykształceniu średnim; w tym co najmniej 2 lat w budownictwie,
- uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne.
2. Wymagania dodatkowe
- podstawowa znajomość przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych,
- dobra znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów techniczno-budowlanych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office (Word, Excel),
- dobra znajomość programu do kosztorysowania NORMA PRO oraz umiejętność posługiwania się programami używanymi w projektowaniu (np. Autocad),
- samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań
- Ustalanie niezbędnego zakresu prac budowlanych w wytypowanych obiektach budowlanych do remontu.
- Sporządzanie wycen i dokumentacji kosztorysowej planowanego do remontu zasobu gminnego.
- Udział w pracach komisji przetargowych.
- Przygotowywanie danych technicznych dotyczących zakresu robót i warunków ich realizacji niezbędnych do opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego.
- Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań realizowanych przez Dział Techniczny. Przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń i pełnomocnictw dla wykonawców celem zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego.
- Dokonywanie merytorycznej oceny zawartości dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
- Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zleconymi robotami budowlanymi, zagospodarowaniem wnętrz blokowych realizowanych przez Zarząd.
- Reprezentowanie inwestora na budowie, polegającym na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych robót z dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
- Przestrzeganie zakazu używania i stosowania materiałów i wyrobów niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy na placu budowy i egzekwowaniu ich od wykonawców.
- Bieżąca kontrola kosztów nadzorowanych budów pod kątem nie przekroczenia wartości umownej oraz środków przeznaczonych na dane zadanie, jak też kontrola prawidłowości fakturowania robót wykonanych. Kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur przejściowych i końcowych dostarczonych przez wykonawców oraz ich sprawdzenie pod względem merytorycznym.
- Sprawdzenie poprawnego sporządzenia przez wykonawcę dokumentacji rozliczeniowej po odbiorze danego remontu zgodnie z opracowanymi i wdrożonymi do stosowania w Dziale Technicznym zasadami postępowania przy dokumentowaniu rozliczeń wszelkich robót budowlanych, dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz zasady kompletowania, przekazywania i archiwizowania w/w dokumentów.
- Wykonywanie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót, usług lub dostawców urządzeń i wyposażenia.
- Udział w komisjach odbiorowych przy dokonywaniu sprawdzenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej sporządzonej przez wykonawców w oparciu o zawarte umowy na prace projektowe.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- Miejsce pracy: Grabiszyńska 257, 53-234 Wrocław.
- Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
- Przewidywany termin zatrudnienia: od zaraz.
5. Wymagane dokumenty
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Inspektor nadzoru robót branży budowlanej w Pionie Technicznym lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 31 grudnia 2024r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w listopadzie 2024r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
- Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (19 grudnia 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (19 grudnia 2024, 09:55:13)
Ostatnia zmiana: Barbara Paciejewska (19 grudnia 2024, 10:45:07)
Zmieniono: .
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 38