

Inspektor nadzoru robót branży budowlanej w Pionie Technicznym.
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Inspektor
nadzoru robót branży budowlanej w Pionie Technicznym
1. Wymagania niezbędne
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele innych
państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa
wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium
Rzeczypospolitej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21
listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
2) rodzaj i poziom wykształcenia: średnie lub wyższe budowlane,
3) staż pracy: przy wykształceniu wyższym
co najmniej 4 lata, przy wykształceniu średnim co najmniej 6 lat , w
tym co najmniej 2 lata w budownictwie,
4) uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
5) przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych,
7) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne.
2. Wymagania dodatkowe
1) podstawowa znajomość przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych,
2) dobra znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów
techniczno-budowlanych,
3) dobra znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office
(Word, Excel),
4) dobra znajomość programu do kosztorysowania NORMA PRO oraz umiejętność
posługiwania się programami używanymi w projektowaniu (np. Autocad), samodzielność,
kreatywność, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań
1) Ustalanie niezbędnego
zakresu prac budowlanych w wytypowanych obiektach budowlanych do remontu,
2) Organizowanie i
uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań realizowanych,
3) Zgłaszanie robót
budowlanych do właściwego organu budowlanego i dokonywanie niezbędnych
uzgodnień oraz składanie zawiadomień o zakończeniu budowy wraz z wszystkimi
wymaganymi dokumentami u Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla
Miasta Wrocławia,
4) Prowadzenie nadzoru
inwestorskiego nad zleconymi robotami budowlanymi,
5) Reprezentowanie inwestora
na budowie, polegającym na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych
robót z aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami
wiedzy technicznej,
6) Przestrzeganie przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy na placu budowy i egzekwowaniu ich od
wykonawców,
7) Bieżąca kontrola kosztów
nadzorowanych budów pod kątem nie przekroczenia wartości umownej oraz środków
przeznaczonych na dane zadanie, jak też kontrola prawidłowości fakturowania
robót wykonanych.
8) Sprawdzenie poprawnego
sporządzenia przez wykonawcę dokumentacji rozliczeniowej po odbiorze danego
remontu zgodnie z opracowanymi i wdrożonymi do stosowania i zasadami
postępowania przy dokumentowaniu rozliczeń wszelkich robót budowlanych.
9) Udział w komisjach odbiorowych
robót budowlanych i dokumentacji budowlanej.
4. Informacja o warunkach pracy na
danym stanowisku
1) Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńska 257.
2) Stanowisko pracy: praca stacjonarna
przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
3) Przewidywany termin zatrudnienia:
IV kwartał.
4) Stabilne warunki zatrudnienia w
oparciu o umowę o pracę.
5) Atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane
zawsze w terminie.
6) Dodatek stażowy.
7) Dodatek specjalny.
8) 13 pensja.
9) Świadczenia z ZFŚS.
10) Dofinansowanie do okularów
korekcyjnych.
11) Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
5. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny opatrzony
własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej
opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) kopia dokumentu potwierdzająca
znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa
polskiego),
3) oświadczenie kandydata o posiadaniu
pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4) kopia dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje
zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
1) Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do
składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub
pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Inspektor nadzoru robót branży budowlanej w Pionie
Technicznym lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 10
października 2025 r.
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być
przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3) Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane.
4) Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie
lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne
określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na
stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w
ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6) Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku
postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w sierpniu 2025 r. wynosił poniżej 6 %.
8) Przekazanie przez kandydata danych osobowych i
informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest
wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane
i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9) Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca
2024 r. o ochronie sygnalistów
(Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
(Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące
przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (24 września 2025)
Opublikował: Barbara Paciejewska (24 września 2025, 13:30:19)
Ostatnia zmiana: Barbara Paciejewska (9 października 2025, 12:20:20)
Zmieniono: .
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 85