Pracownik ds.technicznych w Dziale Lokali Użytkowych.
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Pracownik ds. technicznych w Dziale
Lokali Użytkowych
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)
1. Wymagania niezbędne
2.wykształcenie: średnie, wyższe lub podyplomowe techniczne;
3.doświadczenie zawodowe: minimum 2-letni staż pracy przy wykształceniu średnim, minimum 6-miesięczny staż pracy przy wykształceniu wyższym;
4.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6.bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel),
7.bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego.
2. Wymagania
dodatkowe
2.umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej,
3.samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
4.doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
3. Zakres
wykonywanych zadań
1.Uczestnictwo w przekazywaniu i odbiorze lokali i budynków użytkowych oraz garaży, miejsc postojowych i wiat rowerowych .
2.Udział w przygotowaniu gminnych nieruchomości użytkowych do zagospodarowania – w szczególności pomiary i przygotowanie szkiców układu funkcjonalno - przestrzennego, typowanie podstawowego zakresu prac remontowych, prowadzenie i zlecanie sprawdzeń stanu technicznego, w tym weryfikacja wyposażenia w instalacje wewnętrzne, urządzenia opomiarowujące zużycie mediów i wentylację, analiza stanu technicznego lokalu pod kątem możliwego zagospodarowania lokalu,
3.Weryfikacja świadectw charakterystyki energetycznej pod kątem zgodności danych o lokalu i jego wyposażeniu ze stanem faktycznym bieżącym na dzień odbioru świadectwa.
4.Udział w procesie przygotowania i wdrażania Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla budynków gminnych 100% użytkowych poprzez przygotowanie i przekazanie niezbędnych informacji do osoby opracowującej instrukcję, weryfikację informacji o budynku i położonych w nim lokalach zawartych w instrukcji oraz koordynację wykonania zaleceń we współpracy z innymi komórkami.
5.Przygotowywanie propozycji zapisów umownych w zakresie obowiązków najemcy związanych z utrzymaniem stanu technicznego przedmiotu najmu.
6.Prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem wniosków użytkowników lokali i budynków użytkowych oraz garaży o zgodę na remont lub/i przebudowę oraz możliwości podziału lub scalenia lokali, w tym m.in. analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej pod kątem zgodności zakresu z interesem Gminy i przepisami prawa miejscowego oraz przepisami technicznymi.
7.Monitorowanie remontów wykonywanych przez najemców lokali użytkowych i garaży, potwierdzanie wykonanych prac i ich zgodności z wydaną zgodą, podejmowanie działań w przypadku wystąpienia samowoli.
8.Prowadzenie rejestru udzielonych zgód na remont i wykonanych remontów.
9.Prowadzenie wizji w lokalach pod kątem bieżącej oceny ich stanu technicznego.
10.Analiza i ocena zasadności wniosków najemców o wykonanie prac remontowych przez wynajmującego i przekazywanie ich do innych komórek zgodnie z kompetencjami.
11.Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników lokali i budynków gminnych użytkowych oraz garaży o awariach i przekazywanie informacji do poszczególnych BOK-ów celem ich usunięcia, w tym prowadzeniu rejestru zgłoszeń przyjmowanych w ramach Działu Lokali Użytkowych
12.Weryfikacji rozmiaru szkód w przypadku zaistnienia awarii i zdarzeń losowych w lokalach i budynkach użytkowych oraz garażach, współpraca w zakresie zadań WU z innymi komórkami w procesowaniu spraw związanych z wypłatą lub uzyskaniem odszkodowania.
13.Współpraca z innymi komórkami ZZK, wydziałami UM oraz spółkami i jednostkami budżetowymi gminny w zakresie lokali i budynków użytkowych, w tym udział m.in. w: odbiorach prac remontowych ZZK i ZIM w obrębie nieruchomości gminnych użytkowych tj. budynków, lokali, garaży oraz terenów i części wspólnych z nimi związanych, odbiorach wyburzeń, wizjach i sprawdzeniach w zakresie stanu technicznego, przekazaniach z lub do zasobu ZZK.
14.Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
15.Inne obowiązki związane z monitorowaniem i utrzymywaniem oraz raportowaniem stanu technicznego lokali użytkowych i garaży powierzone przez dyrektora i z-cę dyrektora, kierownika i jego z-cę.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Zarządu
Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Św. Elżbiety 3, 50-111
Wrocław.
Stanowisko pracy: praca
stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
Przewidywany termin
zatrudnienia: III-IV kwartał 2024 r.
5. Wymagane dokumenty
1.list
motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,życiorys (CV) z opisem przebiegu
pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
4.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
2.kopia
dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających
obywatelstwa polskiego),
3.oświadczenie
kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z
pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie –
opatrzone własnoręcznym podpisem,
4.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
1.Dokumenty należy składać w
miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub
pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (Pracownik ds. technicznych w Dziale Lokali Użytkowych)
lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 10 września 2024r.
2.Dokumenty sporządzone w języku
obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3.Dokumenty, które wpłyną do ZZK
po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4.Do dalszej rekrutacji
zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy
spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli
najciekawsze oferty.
5.Informacja o wyniku naboru
będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na
tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6.Pierwsza umowa o pracę z
kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta
na czas określony.
7.Wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w lipcu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
8.Przekazanie przez kandydata
danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu
jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe
nie podlegają ocenie.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (29 sierpnia 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (29 sierpnia 2024, 14:07:24)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1608