Deklaracja dostępności
Zarząd Zasobu Komunalnego, jednostka budżetowa Gminy Wrocław zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.bip.zzk.wroc.plOcena została przeprowadzona na podstawie samooceny dokonanej przez organ sektora publicznego zgodnie z wytycznymi zawartymi w Podręczniku Dobrych Praktyk – WCAG Fundacji Widzialni.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne:
– brak części opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i obrazków,
- Nie wszystkie pliki do pobrania (w formacie .pdf, .doc i inne) są przygotowane jako dostępne, tzn. nie mają struktur pozwalającej osobom niedowidzącym na ich przeglądanie lub też są skanami dokumentów.
Staramy się sukcesywnie eliminować błędy aby serwis dobrze spełniał wytyczne związane z dostępnością.
Wyłączenia:
- zdjęcia, obrazki oraz pliki PDF zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej, poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego,
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Data sporządzenia deklaracji dostępności: 2021-08-16
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy
o kontakt. Osobą kontaktową jest Sandra Gabryś,
bip@zzk.wroc.pl.
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 71 776 24 91.
bip@zzk.wroc.pl.
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 71 776 24 91.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej
oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia
dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich
elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego
sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu,
opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać
dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub
aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza
potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,
powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w
ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie
jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego
żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może
być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie
dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować
alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny
odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu
dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie
zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub
elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej
wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Zarząd Zasobu Komunalnego ul. św. Elżbiety 3
Do budynku prowadzi wejście z progiem od poziomu chodnika oraz stromymi schodami na wysoki parter. Osoby niepełnosprawne mogą zgłosić na portierni (wejście do budynku monitoruje kamera), potrzebę załatwienia sprawy urzędowej – w ciągu 20 minut pracownik urzędu wprowadzi osobę z niepełnosprawnością na parter budynku. Do końca listopada 2020r. zamontowany zostanie dzwonek na wysokości dostępnej dla osób poruszających się na wózkach. Punkt obsługi znajduje się w holu głównym na parterze, na wprost od wejścia głównego, kancelaria na lewo od wejścia głównego w pokoju nr 2, dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. Przed budynkiem brak miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej – możliwość skorzystania z miejsc ogólnodostępnych.
• Do budynku i znajdujących się w nim pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
• W budynku nie ma windy lub innych urządzeń przeznaczonych dla wózków inwalidzkich.
• W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub informacji w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• W budynku toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością. Aktualnie trwają prace adaptacyjne w toalecie na parterze – termin zakończenia prac IV kwartał 2020 r.,
• W budynku nie ma zapewnionej możliwość komunikowania się za pośrednictwem tłumacza języka migowego.
• Można korzystać z pomocy osoby przybranej tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę zainteresowaną w celu ułatwienia porozumienia z nią i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw.
• Osoba zainteresowania załatwieniem sprawy urzędowej przy pomocy tłumacza języka migowego jest zobowiązana zgłosić ten fakt, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem jej załatwienia (z wyłączeniem sytuacji nagłych).
• Zgłoszenie ze zwięzłym opisem sprawy winno być dokonane za pomocą dostępnych środków komunikacji (e-mail, telefon, faks, adres pocztowy) lub za pośrednictwem platformy e-PUAP, opatrzone podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Gajowicka 96a
• Do budynku i znajdujących się w nim pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
• W budynku nie ma windy lub innych urządzeń przeznaczonych dla wózków inwalidzkich.
• W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub informacji w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• W budynku toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością.
• W budynku nie ma zapewnionej możliwość komunikowania się za pośrednictwem tłumacza języka migowego.
• Można korzystać z pomocy osoby przybranej tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę zainteresowaną w celu ułatwienia porozumienia z nią i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw.
• Osoba zainteresowania załatwieniem sprawy urzędowej przy pomocy tłumacza języka migowego jest zobowiązana zgłosić ten fakt, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem jej załatwienia (z wyłączeniem sytuacji nagłych).
• Zgłoszenie ze zwięzłym opisem sprawy winno być dokonane za pomocą dostępnych środków komunikacji (e-mail, telefon, faks, adres pocztowy) lub za pośrednictwem platformy e-PUAP, opatrzone podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Grabiszyńska 257
Do budynku prowadzi wejście z progiem od poziomu chodnika oraz
schodami na parter. Osoby niepełnosprawne mogą zgłosić na portierni potrzebę
załatwienia sprawy urzędowej – w ciągu 20 minut pracownik urzędu wprowadzi osobę
z niepełnosprawnością na parter budynku. Punkt obsługi znajduje się na wprost
od wejścia głównego w pokoju nr 5, kancelaria znajduje się na prawo od wejścia
głównego w pokoju nr 13. Dla osób poruszających się na wózkach dostępny jest
tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. Przed budynkiem brak miejsca
postojowego dla osoby niepełnosprawnej – możliwość skorzystania z miejsc
ogólnodostępnych.
• Do budynku i znajdujących się w nim pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
• W budynku nie ma windy lub innych urządzeń przeznaczonych dla wózków inwalidzkich.
• W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub informacji w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• W budynku toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością.
• W budynku nie ma zapewnionej możliwość komunikowania się za pośrednictwem tłumacza języka migowego.
• Można korzystać z pomocy osoby przybranej tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę zainteresowaną w celu ułatwienia porozumienia z nią i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw.
• Osoba zainteresowania załatwieniem sprawy urzędowej przy pomocy tłumacza języka migowego jest zobowiązana zgłosić ten fakt, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem jej załatwienia (z wyłączeniem sytuacji nagłych).
• Zgłoszenie ze zwięzłym opisem sprawy winno być dokonane za pomocą dostępnych środków komunikacji (e-mail, telefon, faks, adres pocztowy) lub za pośrednictwem platformy e-PUAP, opatrzone podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
• Do budynku i znajdujących się w nim pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
• W budynku nie ma windy lub innych urządzeń przeznaczonych dla wózków inwalidzkich.
• W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub informacji w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• W budynku toalety nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością.
• W budynku nie ma zapewnionej możliwość komunikowania się za pośrednictwem tłumacza języka migowego.
• Można korzystać z pomocy osoby przybranej tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę zainteresowaną w celu ułatwienia porozumienia z nią i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw.
• Osoba zainteresowania załatwieniem sprawy urzędowej przy pomocy tłumacza języka migowego jest zobowiązana zgłosić ten fakt, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem jej załatwienia (z wyłączeniem sytuacji nagłych).
• Zgłoszenie ze zwięzłym opisem sprawy winno być dokonane za pomocą dostępnych środków komunikacji (e-mail, telefon, faks, adres pocztowy) lub za pośrednictwem platformy e-PUAP, opatrzone podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
BIURA OBSŁUGI
KLIENTA ZZK
Od strony ul. Cinciały wejście z poziomu gruntu – bez stopni. Część pomieszczeń biurowych znajdują się na poziomie parteru, część na wyższej kondygnacji (punkt obsługi klienta w zakresie spraw finansowych). Przed budynkiem brak miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej – możliwość skorzystania z miejsc ogólnodostępnych lub parkingu, przed wejściem od strony ul. Cinciały – możliwość zaparkowania na czas załatwienia sprawy.
Pokoje biurowe zlokalizowane na dwóch kondygnacjach – wszelkie sprawy można załatwić na parterze budynku po przywołaniu pracownika merytorycznego.
Przed budynkiem brak miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej – możliwość skorzystania z miejsc ogólnodostępnych.
- budynek przy ul. św. Antoniego 19 – Biuro Obsługi Klienta nr 1
- budynek przy ul. Otwartej 3-5 – Biuro Obsługi Klienta nr 2
- budynek przy ul. Karola Miarki 7 – Biuro Obsługi Klienta nr 3
Od strony ul. Cinciały wejście z poziomu gruntu – bez stopni. Część pomieszczeń biurowych znajdują się na poziomie parteru, część na wyższej kondygnacji (punkt obsługi klienta w zakresie spraw finansowych). Przed budynkiem brak miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej – możliwość skorzystania z miejsc ogólnodostępnych lub parkingu, przed wejściem od strony ul. Cinciały – możliwość zaparkowania na czas załatwienia sprawy.
- budynek przy ul. Brzeskiej 8-10 – Biuro Obsługi Klienta nr 5
- budynek przy ul. Papierniczej 9-11 – Biuro Obsługi Klienta nr 7
Pokoje biurowe zlokalizowane na dwóch kondygnacjach – wszelkie sprawy można załatwić na parterze budynku po przywołaniu pracownika merytorycznego.
Przed budynkiem brak miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej – możliwość skorzystania z miejsc ogólnodostępnych.
- budynek przy ul. Hallera 149 – Biuro Obsługi Klienta nr 9
- budynek przy ul. Gajowickiej 96a – Biuro Obsługi Klienta nr 10
metryczka
Wytworzył: Katarzyna Gajer (24 września 2020)
Opublikował: Jarosław Bednarek (24 września 2020, 14:42:56)
Ostatnia zmiana: Sandra Gabryś (25 listopada 2022, 10:12:40)
Zmieniono: Aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 6381