Pracownik w Dziale Lokali Użytkowych .


 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
 


Pracownik w Dziale Lokali Użytkowych
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)


 
1. Wymagania niezbędne

1.Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych);
2.wykształcenie: wyższe;
3.doświadczenie zawodowe: minimum 4-letni staż pracy;
4.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6.dobra znajomość obsługi komputera i programu komputerowego: Word, Excel;
7.dobra znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami;
8.dobra znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

2. Wymagania dodatkowe
 
1.znajomość problematyki zarządzania nieruchomościami (lokalami);
2.umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej;
3.doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
4.samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
             
3. Zakres wykonywanych zadań
 
1.Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem lokali użytkowych (w tym garaży, miejsc parkingowych) i  terenów przyległych do wynajmowanych lokali użytkowych, w tym m.in.: zawieranie i zmiany umów najmu/dzierżawy/użyczenia, naliczanie należności, korespondencja z użytkownikami, rozpatrywanie wniosków najemców/dzierżawców/użytkowników w sprawach dotyczących m.in. zawarcia, zmiany, przedłużenia, rozwiązania umów, okresu wypowiedzenia, zmiany podmiotu, podnajmu/poddzierżawy, zmiany i rozszerzenia branży, zmiany wysokości czynszu i naliczeń za media.
2.Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem/dzierżawą/użyczeniem terenu wewnętrznego przy ul. Ruskiej 46A na organizację wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych, społecznych oraz komercyjnych, w tym m.in. prowadzenie uzgodnień z właściwymi jednostkami UM oraz zawieranie i zmiana  umów oraz nadzór nad ich realizacją.
3.Przygotowywanie propozycji stanowiska oraz dokumentów w sprawach związanych
z zagospodarowaniem lokali użytkowych (w tym garaży, miejsc parkingowych) i terenów przyległych do wynajmowanych lokali użytkowych, o których mowa w pkt. 1
4.Przygotowywanie umów dotyczących zabezpieczenia należności wynikających
z zawartych umów najmu/dzierżawy/użyczenia oraz przyjmowanie dokumentów potwierdzających ustanowienie zabezpieczenia.
5.Rozpatrywanie wniosków najemców/dzierżawców/użytkowników w sprawie przyznania ulgi w czynszu m.in. z tytułu położenia lokalu, stanu technicznego, remontu ulicy, remontu budynku, rewitalizacji podwórza, karty inwalidzkiej najemcy/użytkownika/dzierżawcy.
6.Realizacja Zarządzeń Prezydenta Wrocławia i Dyrektora ZZK, Uchwał Rady Miejskiej oraz innych przepisów szczególnych w zakresie zadań Działu WU oraz wysokości opłat czynszowych i  eksploatacyjnych dotyczących lokali.
7.Przygotowywanie i przeprowadzanie rokowań/negocjacji dotyczących warunków najmu/dzierżawy/użyczenia lokali użytkowych (w tym garaży, miejsc parkingowych) i terenów przyległych do wynajmowanych lokali użytkowych.
8.Prowadzenie windykacji polubownej co do spłaty zadłużenia z bieżących należności.
9.Naliczanie opłat za korzystanie z zasobu komunalnego bez tytułu prawnego
i  odszkodowań.
10.Kontrolowanie realizacji umów zawartych z użytkownikami, w tym przeprowadzanie wizji lokali użytkowych (w tym garaży, miejsc parkingowych),  terenów przyległych do wynajmowanych lokali użytkowych oraz podejmowanie działań w przypadku nieprzestrzegania bądź naruszenia przez użytkowników zapisów umów.
11.Przekazywanie oraz przejmowanie zasobu komunalnego od użytkowników, okazywanie zasobu komunalnego osobom zainteresowanym najmem/nabyciem, rzeczoznawcom majątkowym oraz pracownikom komórek UM we Wrocławiu.
12.Udział w komisjach przetargowych i komisjach ds. rokowań/negocjacji warunków najmu lokali użytkowych, garaży, terenów pod garażami, miejsc postojowych, wiat rowerowych, terenów przyległych do wynajmowanych lokali użytkowy.
13.Weryfikacja oraz  ustalanie stanu formalno – prawnego zasobu komunalnego.
14.Współpraca z przedmiotowo właściwymi komórkami  organizacyjnymi Gminy Wrocław w zakresie sprzedaży, zmiany przeznaczenia lub realizacji koncepcji Gminy Wrocław dotyczących zagospodarowania zasobu komunalnego.
15.Nadzór nad pustostanami  lokali użytkowych (w tym garaży, miejsc parkingowych).
16.Przygotowywanie dokumentacji  w celu wniesienia do sądu sprawy o eksmisję
z lokalu użytkowego (w tym garaży, miejsc parkingowych), oraz terenów przyległych do wynajmowanych lokali użytkowy, współpraca z obsługą prawną ZZK i komornikiem w sprawach związanych z dochodzeniem opróżnienia, opuszczenia i wydania zasobu komunalnego przez użytkowników.
17.Prowadzenie nadzoru nad realizacją umów eksploatacyjnych w zakresie gminnych budynków użytkowych.
18.Wprowadzanie zmian do baz komputerowych lokali użytkowych.
19.Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
20.Prowadzenie spraw związanych z korespondencją wpływająca do Działu KU oraz
z wysyłką korespondencji.
21.Współpraca z innymi działami i komórkami urzędu miejskiego w zakresie lokali użytkowych i terenów przyległych do wynajmowanych lokali użytkowych.
22.Inne obowiązki powierzone przez  dyrektora i z-cę dyrektora, kierownika
i jego z-cę.
    
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
 
  1. Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu –  ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
  2. Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
  3. Przewidywany termin zatrudnienia: III-IV kwartał 2024 r.
 
5. Wymagane dokumenty

 
1.list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
2.kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
3.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
 


6. Informacje dodatkowe

  1. Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy   ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Pracownik w Dziale Lokali Użytkowych lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 16 września 2024 r
  2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
  3. Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
  6. Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
  7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w sierpniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %. Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
 
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2.  Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych  i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT  w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału     w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

metryczka


Wytworzył: Barbara Paciejewska (4 września 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (4 września 2024, 09:00:32)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 507