Referent / Specjalista w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Referent/Specjalista
w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
1. Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
- wykształcenie: min. średnie (preferowane ekonomiczne),
- doświadczenie zawodowe: min. 1 rok doświadczenia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie zawodowe: praca w księgowości wspólnot, spółdzielni mieszkaniowych lub zarządzaniu nieruchomościami,
- doświadczenie z zakresu rozliczeń kosztów, analizy dokumentów finansowych, analizy rozrachunków z kontrahentami zewnętrznymi oraz właściciela we wspólnotach, uzgadniania sald na dzień bilansowy, analizy zleceń napraw, konserwacji oraz kosztorysów,
- umiejętności analityczne i matematyczne,
- dyspozycyjność, gotowość do uczestnictwa w zebraniach członków wspólnot mieszkaniowych,
- otwartość, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, komunikatywność,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office i aplikacji biurowych,
- znajomość Ustawy o własności lokali i Kodeksu Cywilnego w zakresie współwłasności, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy o rachunkowości, przepisów o administracji samorządowej,
- umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, dokładność .
3. Zakres wykonywanych zadań
- bieżąca współpraca z zarządcami i zarządami wspólnot mieszkaniowych,
- udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, reprezentowanie interesów właściciela lokali (także po godzinach pracy),
- weryfikacja dokumentów finansowych, rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości,
- sporządzanie dokumentów finansowych,
- naliczanie zaliczek dla wspólnot mieszkaniowych,
- głosowanie uchwał w imieniu Gminy w ramach otrzymanych pełnomocnictw,
- analiza otrzymanych wniosków do zapłaty z tytułu należności dla wspólnot mieszkaniowych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- Miejsce pracy: ul. Grabiszyńska 257,
- stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4h dziennie, praca w terenie (biura zarządców),
- przewidywany termin zatrudnienia: IV kwartał 2024r.
5. Wymagane dokumenty
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/Specjalista w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 14 października 2024 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, we wrześniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
- Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych
osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie
z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (4 października 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (4 października 2024, 08:47:01)
Ostatnia zmiana: Barbara Paciejewska (4 października 2024, 09:34:44)
Zmieniono: .
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 639