ZASTĘPCA DYREKTORA ds. OBSŁUGI KLIENTA

 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
 

ZASTĘPCA DYREKTORA DS. OBSŁUGI KLIENTA

w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)



 
1. Wymagania niezbędne

 
  1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w ustawie z 21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych,
  2. wykształcenie wyższe, 
  3. staż pracy: 5 lat w tym minimum 3 lata na stanowisku kierowniczym,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
  6. niekaralność karą zakazu zajmowania stanowisk związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. znajomość przepisów ustaw:
1)o gospodarce nieruchomościami,
2)o finansach publicznych,
3)kodeksu postępowania administracyjnego,
4)prawo zamówień publicznych,
5)o samorządzie gminnym,
6)o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu   cywilnego,
7)prawo budowlane,
8)o własności lokali.
  
2. Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe o profilu technicznym, prawniczym, administracyjnym, geodezyjnym lub ekonomicznym,
  2. umiejętność rozwiązania konfliktów interpersonalnych i zarządzanie zasobami ludzkimi,
  3. komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres,
  4. doświadczenie w realizacji zadań związanych z zarządzaniem nieruchomościami, budynkami mieszkalnymi.

3. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku  

  1. Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Gajowicka 96a,  53-422 Wrocław, 
  2. stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4h dziennie.

4. Zakres wykonywanych zadań
 
Do zakresu działania Zastępcy Dyrektora d/s Obsługi Klienta, jako kierownika pionu obsługi klienta, należy kierowanie, koordynowanie i bieżący nadzór nad podległymi komórkami organizacyjnymi oraz realizacją zadań, w szczególności w zakresie:
 
  1. opracowywania założeń do projektu wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Wrocław w zakresie działalności podległych komórek organizacyjnych,
  2. realizacji wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Wrocław w zakresie działalności podległych komórek organizacyjnych,
  3. gospodarowania zasobem komunalnym w zakresie lokali lokali użytkowych, garaży, miejsc postojowych i terenów pod garażami, terenów przyległych do wynajmowanych lokali,
  4. prowadzenia umów dotyczących ogródków gastronomicznych organizowanych na gruntach stanowiących wyłączną własność Gminy Wrocław,
  5. obsługi osób użytkujących lokale w mieszkaniowym zasobie komunalnym,
  6. prowadzenia ewidencji najemców,
  7. najmu lokali mieszkalnych i socjalnych, w tym zawierania, wypowiadania, aneksowania umów, rozliczania czynszu oraz podejmowania czynności związanych z nakazem opróżnienia, opuszczenia i wydania lokalu,
  8. administrowania budynkami mieszkalnymi i mieszkalno-użytkowymi, będącymi w 100% własnością Gminy Wrocław, gminnymi lokalami mieszkalnymi, gminnymi terenami zewnętrznymi w obrębie przydzielonych rejonów,
  9. tworzenia i zarządzania bazami danych wykorzystywanymi w pionie.
 
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  5. kopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego,
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem,
  7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem,
  8. oświadczenie, że kandydat nie jest karany zakazem zajmowania stanowisk związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, opatrzone własnoręcznym podpisem,
  9. oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią, opatrzone własnoręcznym podpisem.

  Informacje dodatkowe

1. Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy   ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Zastępca Dyrektora d/s Obsługi Klienta lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 21 października 2024 r. 
2.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3.Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4.Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6.Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, we wrześniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %. 
8.Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9.Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „ Sygnaliści ”.


Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2.  Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych  i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT  w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału     w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

metryczka


Wytworzył: Barbara Paciejewska (8 października 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (8 października 2024, 09:54:38)

Ostatnia zmiana: Barbara Paciejewska (8 października 2024, 12:08:55)
Zmieniono: .

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 742