Kierowca samochodu osobowego - Konserwator


 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
 

Kierowca samochodu osobowego - Konserwator
w Dziale Administracyjno – Gospodarczym,
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu

 
 


1. Wymagania niezbędne
1. Obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie: średnie,
3. staż pracy: min.2 lata,
4. prawo jazdy kat. B,
5. znajomość Ustawy Prawo o ruchu drogowym,
6. brak przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania pracy kierowcy,
7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
8. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe

1. Podstawowa znajomość obsługi pakietu MS Office,
2. rzetelność, poczucie odpowiedzialności, terminowość, dyskrecja,
3. komunikatywność, umiejętność współpracy,
4. systematyczność i umiejętność samodzielnego organizowania pracy,
5. praca pod presją czasu.

3. Zakres wykonywanych zadań
 
1.Prowadzenie samochodu  służbowego zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym oraz posiadanie wszystkich niezbędnych dokumentów.
2.Wykonywanie niezbędnych czynności związanych z codzienną obsługą powierzonego samochodu służbowego oraz utrzymanie pełnej sprawności technicznej w tym samochodzie.
3.Dokonywanie lub zgłaszanie niezbędnych do wykonania napraw (kontrola stanu płynów takich jak olej silnikowy czy płyn chłodniczy).
4.Prowadzenie spraw związanych z obsługą samochodu służbowego: zawieranie umów na bezgotówkowe zakupy paliwa, ubezpieczenie, dokonywanie przeglądów, umowy leasingowe, zakup niezbędnych części i materiałów do utrzymania samochodów w czystości i sprawności technicznej. Bezpośrednie reagowanie w przypadku wykrycia zagrożeń związanych z używanym samochodem.
5.Codzienne garażowanie samochodu służbowego w wyznaczonym miejscu oraz pozostawianie dokumentów i kluczyków w uzgodnionym miejscu.
6.Prowadzenie oraz prawidłowe wypełnianie i rozliczanie Kart Drogowych.
7.Ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą, zniszczeniem i zagubieniem. W przypadku urlopu lub niezdolności do pracy przekazywanie dokumentów do działu Administracyjno-Gospodarczego.
8.Codzienna obsługa spedycyjna w zakresie rozwożenia poczty i korespondencji z kancelarii ZZK do komórek organizacyjnych zgodnie z przydzielonym rejonem oraz  innych instytucji, urzędów, sądów itp.
9.Systematyczne lokalizowanie i usuwanie usterek występujących w budynkach administracyjnych ZZK, pomoc w przenoszeniu sprzętu, mebli biurowych, materiałów biurowych. Rozwożenie materiałów biurowych zgodnie z zamówieniem.
10.Obsługa bieżących zamówień na identyfikatory dla pracowników ZZK (zamawianie, ewidencja).
   
4.      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
 
1.Stanowisko pracy: praca w terenie, praca przy komputerze do 4 godzin dziennie.
2.Przewidywany termin zatrudnienia:  IV kwartał 2024 r.
 
5.   Wymagane dokumenty

1.list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2.życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
3.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za  przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
 

6.   Informacje dodatkowe

  1. Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy  ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Kierowca samochodu osobowego - Konserwator lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 12 listopada 2024 r.
  2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
  3. Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
  6. Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
  7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, we wrześniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
  8. Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu  jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
  9. Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „ Sygnaliści ”.
 
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie
z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych,  Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko                         i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

metryczka


Wytworzył: Barbara Paciejewska (28 października 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (28 października 2024, 14:13:45)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 620