Kierowca samochodu osobowego - Konserwator
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Kierowca samochodu
osobowego - Konserwator
w Dziale Administracyjno – Gospodarczym,
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w Dziale Administracyjno – Gospodarczym,
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
1. Wymagania niezbędne
1. Obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie: średnie,
3. staż pracy: min.2 lata,
4. prawo jazdy kat. B,
5. znajomość Ustawy Prawo o ruchu drogowym,
6. brak przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania pracy kierowcy,
7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
8. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
1. Podstawowa znajomość obsługi pakietu MS Office,
2. rzetelność, poczucie odpowiedzialności, terminowość, dyskrecja,
3. komunikatywność, umiejętność współpracy,
4. systematyczność i umiejętność samodzielnego organizowania pracy,5. praca pod presją czasu.
3. Zakres wykonywanych zadań
1.Prowadzenie samochodu służbowego zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym oraz posiadanie wszystkich niezbędnych dokumentów.
2.Wykonywanie niezbędnych czynności związanych z codzienną obsługą powierzonego samochodu służbowego oraz utrzymanie pełnej sprawności technicznej w tym samochodzie.
3.Dokonywanie lub zgłaszanie niezbędnych do wykonania napraw (kontrola stanu płynów takich jak olej silnikowy czy płyn chłodniczy).
4.Prowadzenie spraw związanych z obsługą samochodu służbowego: zawieranie umów na bezgotówkowe zakupy paliwa, ubezpieczenie, dokonywanie przeglądów, umowy leasingowe, zakup niezbędnych części i materiałów do utrzymania samochodów w czystości i sprawności technicznej. Bezpośrednie reagowanie w przypadku wykrycia zagrożeń związanych z używanym samochodem.
5.Codzienne garażowanie samochodu służbowego w wyznaczonym miejscu oraz pozostawianie dokumentów i kluczyków w uzgodnionym miejscu.
6.Prowadzenie oraz prawidłowe wypełnianie i rozliczanie Kart Drogowych.
7.Ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą, zniszczeniem i zagubieniem. W przypadku urlopu lub niezdolności do pracy przekazywanie dokumentów do działu Administracyjno-Gospodarczego.
8.Codzienna obsługa spedycyjna w zakresie rozwożenia poczty i korespondencji z kancelarii ZZK do komórek organizacyjnych zgodnie z przydzielonym rejonem oraz innych instytucji, urzędów, sądów itp.
9.Systematyczne lokalizowanie i usuwanie usterek występujących w budynkach administracyjnych ZZK, pomoc w przenoszeniu sprzętu, mebli biurowych, materiałów biurowych. Rozwożenie materiałów biurowych zgodnie z zamówieniem.
10.Obsługa bieżących zamówień na identyfikatory dla pracowników ZZK (zamawianie, ewidencja).
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1.Stanowisko pracy: praca w terenie, praca przy komputerze do 4 godzin dziennie.
2.Przewidywany termin zatrudnienia: IV kwartał 2024 r.
5. Wymagane dokumenty
1.list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2.życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
3.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Kierowca samochodu osobowego - Konserwator lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 12 listopada 2024 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, we wrześniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
- Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „ Sygnaliści ”.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych
osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie
z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (28 października 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (28 października 2024, 14:13:45)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 620