Samodzielny Referent/ Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym.


 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
 
Samodzielny Referent/Specjalista w Dziale Administracyjno - Gospodarczym, w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
 

 

1.   Wymagania niezbędne
  1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w ustawie  z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
  2. wykształcenie: min. średnie,
  3. doświadczenie zawodowe: min.4 letni staż pracy przy wykształceniu średnim; 1 rok przy wykształceniu wyższym,
  4. prawo jazdy kat.B,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2.   Wymagania dodatkowe

  1. Umiejętność swobodnego posługiwania się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel),
  2. obsługa systemu SAP,
  3. dokładność, rzetelność, poczucie odpowiedzialności, dyskrecja, terminowość,
  4. komunikatywność, umiejętność współpracy,
  5. systematyczność i umiejętność samodzielnego organizowania pracy,
  6. praca pod presją czasu.

3.  Zakres wykonywanych zadań

1.Przygotowywanie niezbędnych dokumentów, w tym informacji do przygotowywania wniosków o CRZ koniecznych do przeprowadzenia postępowań i zawarcia umów dot. zamówień na dostawy i usługi w zakresie zadań realizowanych przez Dział Administracyjno – Gospodarczy, w szczególności:
  • wyposażenia stanowisk pracy (art. biurowe, papier ksero, pieczątki i stemple, tonery, dzienniki budowy, identyfikatory i podobne)
  • zapewnieniu bieżącej usługi czystości i porządku w budynkach administracyjnych ZZK i na terenach przyległych (postępowanie w trybie Pzp oraz nadzór nad prawidłowym wykonywaniu umowy)
  • planowaniu i organizowaniu rozwiązań celem zapewnienia możliwości drukowania i skanowania dokumentów przez pracowników ZZK (najem urządzeń, zakup tonerów, przyjmowanie i obsługa na bieżąco zgłoszeń koniecznych napraw i konserwacji urządzeń, rozliczanie umów najmu urządzeń wielofunkcyjnych),
2. Sprawdzanie i opisywanie faktur pod względem merytorycznym faktur VAT oraz rachunków związanych z płatnościami w zakresie prowadzonych spraw.
3. Przygotowywanie planu, sprawozdań i informacji z realizacji budżetu oraz danych do projektów planów finansowych w zakresie powierzonych zadań.
4.Planowanie oraz dokonywanie niezbędnych zakupów dla potrzeb komórek organizacyjnych ZZK na podstawie zatwierdzonych zapotrzebowań.
5. Przygotowywanie reklamacji w przypadkach niewłaściwej realizacji umów przez wykonawców.
6. Udział w pracach komisji przetargowych i regulaminowych i innych w ramach powierzonych zadań.
7.Udzielanie odpowiedzi na pisma.
8.Współpraca z komórkami organizacyjnymi ZZK w zakresie realizacji przydzielonych zadań.
9.Uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych jako pełnomocnik Gminy Wrocław.
10.Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
 
 
4.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

1.Miejsce pracy: ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu,
2.Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie,
3.Przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2025 r.
 
5.  Wymagane dokumenty

1.List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2.życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
3.kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
4.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za  przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
5.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
 
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.

 

6.   Informacje dodatkowe

  1. Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy  ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Samodzielny Referent/Specjalista w Dziale Administracyjno - Gospodarczym lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 23 grudnia 2024r.
  2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
  3. Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
  6. Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
  7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w listopadzie 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
  8. Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu  jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
  9. Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
 

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:


Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie
z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych,  Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko                         i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

metryczka


Wytworzył: Barbara Paciejewska (11 grudnia 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (11 grudnia 2024, 10:33:20)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 599